loading...
کاربلد
پرهام بازدید : 257 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

بسیاری مواقع شناسایی به‌موقع بدافزار ها و نیز بررسی کامل و اساسی آنها پیش از عرضه در گوگل‌ پلی امری چالش برانگیز است؛ چالشی که گوگل و اندروید همیشه با آن مواجه بوده‌اند و متأسفانه در مقابله با آن عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند.

Untitled2

پرهام بازدید : 271 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

همه ما میدانیم که ویندوز مستعدترین سیستم عامل برای گرفتن ویروس های مختلفی کامپیوتری است.آیا تا به حال از خود پرسیده اید چرا؟شاید با خود بگویید که جواب این سوال خیلی واضح است.چون ویندوز مشهورترین سیستم عامل دسکتاپ دنیاست.

Windows,-All

پرهام بازدید : 273 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به فایرفاکس اجازه دهید آدرس‌های اشتباه شما را تشخیص دهد

آیا غلط‌های املایی و اشتباه‌های تایپی، سرعت وبگردی شما را کاهش داده؟ راه‌حل شما پیش ما است. افزونه Nbar با استفاده از تطابق موارد اشتباهی که تایپ کرده‌اید با نزدیکترین عبارت‌های مرتبط، تلاش خواهد کرد تا آنها را اصلاح نماید. برای مثال اگر شما کلمه hugg را در نوار آدرس فایرفاکس وارد نمائید، این افزونه عبارت Huffington Post را پیشنهاد خواهد داد که ممکن است سایت مرتبط به آن را قبلاً مشاهده کرده باشید.

پرهام بازدید : 537 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

همانطور که می دانید تعداد بسیار بسیار زیادی وب سایت برای ارائه خدمات به کاربران وجود دارد که هر کدام به نحوی، در حال ارائه سرویس به مردم هستند. اما در سال ۲۱۰۲ بر اساس یک تحقیق حدود ۱۰۱ وب سایت را به عنوان وب سایت برتر معرفی کردند که امروز پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، قصد دارد در بخش آخر معرفی همچون بخش های قبل، به تعدادی از این وب سایت ها اشاره کند.

معرفی این وب سایت ها به منظور مختلف می تواند مفید باشد. به عنوان مثال برای ایده برداری، استراتژی و حتی استفاده شخصی یا عمومی می توان از این وب سایت ها استفاده کرد .

از ویژگی های مهم این سایت ها این است که آدرسی کاملا به یاد ماندنی دارند و نیازی نیست برای رفتن به آدرس آنها حتما از گوگل کمک بگیرید . پس در بخش آخر معرفی با ما همراه باشید.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پرهام بازدید : 349 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در آخرین بخش از معرفی وب سایت های کاربردی باز هم دسته ای از سایت ها را برگزیدیم تا شما را با آنها آشنا و از آنها استفاده کنید، توجه کنید درست است که این وب سایت ها توسط افراد غیر ایرانی طراحی شده، اما شما نیز قادر خواهید بود با آن ها کار کنید ...

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

پرهام بازدید : 247 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

مجله «فارن افرز» که توسط اندیشکده تأثیرگذار و پرنفوذ آمریکایی «شورای روابط خارجی» منشتر می‌شود طی گزارشی نوشت: ایالات متحده با تهدیدهای بی‌سابقه‌ای در فضای سایبر روبه‌رو است. اما واشنگتن در تلاش‌های خود برای کاهش آنها، یکی از بهترین ابزارهایش، یعنی تحریم‌های اقتصادی، را نادیده گرفته است. دولت اوباما باید بدون درنگ، هم برای بازداشتن کشورهای خارجی، و هم عوامل غیر دولتی که سیستم‌های کامپیوتری آمریکایی را هک می‌کنند، شروع به استفاده از تحریم‌ها نماید.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید 

پرهام بازدید : 275 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اگر شما از دوست داران سیستم عامل آندروید باشید مطمئنا تا کنون به فکر خرید یک گوشی هوشمند آندروید افتاده اید.در حال حاظر آندروید آنقدر عمومی شده است که تقریبا در هر جای دورافتاده ای ن میتوان یک گوشی هوشمند آندروید تهیه کرد.حال بعد از اینکه یک پلتفرم آندروید تهیه کردید مطمئنا به این فکر می افتید که از چه مرورگری برای استفاده از اینترنت استفاده کنید.

choosing-the-best-android-browser-img

پرهام بازدید : 245 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به معرفی لپتاپ Toshiba Satellite U845T ساخت شرکت توشیبا بپردازیم این لپتاپ با بدنه تمام آلومینیومی و ضخامت باریک خود با رم ۱۲۸GB SSD را میتوان یکی از بهترین پیشنهادهای خرید در سال ۲۰۱۳ قلمداد کرد.

Toshiba Satellite U845T

پرهام بازدید : 289 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فارنت: اگر فکر می‌کنید سامسونگ تابحال در تبلت‌های خود به اندازه کافی تنوع بخرج نداده باید بگویم که شاید باید در این طرز فکر خود تجدیدنظر کنید چرا که این شرکت از یک مدل تبلت دیگر هم رونمایی کرده است! تبلت هفت اینچی گلکسی تب ۳ مدل جدید از خانواده تبلت‌های سامسونگ است که دقیقا از نظر طراحی به هم‌خانواده‌های خود شبیه است.

GALAXY-Tab-3

پرهام بازدید : 217 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چ تی سی مثل اینکه دوباره قرار است غوغایی در بازار اسمارت فون ها راه بیندازد و به جایگاه همیشگی خود در رده بندی گوشی های هوشمند باز گردد اما اینبار در رده ارزان قیمت ها.

htc m4

پرهام بازدید : 331 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

لنوو نسل جدید نوت بوک سری Thinkpad را با سخت افزار قدرتمندتر برای پشتیبانی بهتر از ویندوز هشت تولید می کند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، لپ تاپ Thinkpad S431 در بخش پردازشی، ۱۵ درصد بهتر از نسل گذشته عمل خواهد کرد و این افزایش قدرت سبب تجربه ای لذت بخش تر از کار با ویندوز ۸ را پدید می آورد.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پرهام بازدید : 303 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ارزان‌ترین تبلت ایرانی دیمو با قیمت ۲۵۰ هزار تومان وارد بازار دیجیتال کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، رضا مریداوی، تولیدکننده تبلت‌های ایرانی دیمو، با اشاره به تولید ارزان‌ترین تبلت این شرکت گفت: U600 دیمو تبلت ارزان قیمت این برند ایرانی به شمار می‌آید که تا ۲۰ روز آینده در سبد خرید خانواده‌های ایرانی قرار می‌گیرد.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

پرهام بازدید : 299 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چندین دامین و ساب دامین وبسایت نیمباز که ارائه کننده یکی از محبوب ترین خدمات چت بین کاربران اینترنت می باشد ، توسط یک هکر ایرانی هک شد .

به ادامه مظلب مراجعه فرمایید 

پرهام بازدید : 233 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حتما با وجود امکانات بسیار خوب فایرفاکس نظیر سرعت و افزونه ها و امنیت آن تا کنون حداقل یکبار هم از این مرورگر استفاده کرده اید . اگر کاربر همیشگی فایرفاکس هستید که چه بهتر امروز پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل فایل های خود را ...

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..... 

پرهام بازدید : 257 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


فضای مجازی نیز مانند فضای واقعی، آدم ها و شگردهای خاص خودش را دارد، این فضا همان قدر که با ابزارهایش به آسان تر انجام شدن کارها کمک می کند، با همین ابزارها نیز می تواند باعث شود عده ای در این فضا کلاهبرداری با شیوه های جدید انجام دهند و ما را در دام بیندازند!

این چیزی است که خواه ناخواه در دنیا وجود دارد، اما فایده های فضای مجازی آنقدر زیاد است که نمی توانیم حتی با وجود خطر کلاهبرداری در این فضا از آن صرف نظر کنیم. پس هر کدام از ما باید برای مراقبت از خود شیوه های این افراد را تا حدودی بشناسیم تا در دام آنها گرفتار نشویم.

پرهام بازدید : 377 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تماس رایگان با تمام دنیا از طریق اینترنت به تلفن ثابت یا همراه

به هر جاي دنيا كه مي‌‌خواهيد مجاني تلفن كنيد
از ‌‌رايانه ‌‌‌به ‌تلفن ‌ثابت ‌يا ‌‌همراه‌

پرهام بازدید : 295 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

روز شنبه در تاریخ 12 / 12 / 1391 در آموزشکده فنی ابن حسام یک سمینار کوچک در رابطه با امنیت در فضای مجازی برقرار کردیم که یکسری عکس از اون اماده کردم و براتون قرار دادم....

موفق باشید

تصویر اول  

تصویر دوم

تصویر سوم

 

 

پرهام بازدید : 261 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

آزمایشگاه كسپرسكی یك بدافزار اندروید را كشف كرده است كه نه تنها گوشی های هوشمند بلكه هر كامپیوتر شخصی كه به این گوشی ها متصل می شود را نیز آلوده می كند. 

هر كامپیوتر شخصی كه در مد USB به گوشی های هوشمند آلوده متصل می شود و در صورتی كه گوشی های قدیمی Autorun ویندوز را نپذیرند، كامپیوتر شخصی نیز به بدافزار Backdoor.MSIL.Ssucl.a آلوده خواهد شد. 

هدف اصلی این بدافزار آن است كه هر صدایی را كه توسط میكروفون كامپیوتر شخصی تشخیص می دهد ضبط نماید، در یك فایل ذخیره كند و سپس در یك فرمت رمزگذاری شده به یك سرور ارسال نماید. 

هم چنین این بدافزار می تواند كنترل كامل گوشی هوشمند را در اختیار بگیرد و فعالیت های دیگری را بر روی آن اجرا نماید. 

یكی از محققان آزمایشگاه كسپرسكی گفت: به طور كلی، ذخیره كردن autorun.inf و یك فایل PE در درایوهای فلش یكی از ساده نرین راه های توزیع بدافزار می باشد. در این زمان انجام این كار با استفاده از گوشی های هوشمند و سپس انتظار برای اتصال گوشی به یك كامپیوتر شخصی، قطعا یك بردار حمله جدید است. 

شركت گوگل دو برنامه كاربردی را كه در رابطه با این حمله بوده است را از فروشگاه بازی گوگل حذف نموده است.

منبع: مرکز ماهر

پرهام بازدید : 251 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

شركت اوراكل این ماه اصلاحیه ای برای جاوا se منتشر نكرده است اما با توجه به یادداشتی از این شركت، روز نوزدهم فوریه اصلاحیه هایی برای جاوا منتشر خواهد شد.

در اول فوریه، شركت اوراكل یك اصلاحیه خارج از نوبت را برای جاوا منتشر نمود تا یك آسیب پذیری جدی را در جاوا برطرف نماید.

اصلاحیه های منتشر شده در اول فوریه بسیار حیاتی هستند و كاربرانی كه اصلاحیه های اول فوریه را اعمال نكرده اند می بایست تمامی اصلاحیه های منتشر شده در 19 فوریه را اعمال نمایند.

اصلاحیه های منتشر شده در اول فوریه شامل 50 اصلاحیه می باشند كه 44 آسیب پذیری را در سطح مرورگر برطرف می نمایند.

مرکز ماهر

پرهام بازدید : 259 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

هکرها با نفوذ به شبکه شرکت امنیتی Bit۹ از یکی از گواهی های امنیتی آن برای طراحی بدافزاری خطرناک و مقاوم در برابر شناسایی سوءاستفاده کردند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، هکرها گواهی دیجیتالی را مورد سوءاستفاده قرار داده اند که از آن برای تهیه لیست های سفید و سیاه از تهدیدات اینترنتی استفاده می شود. 

دستکاری در این گواهی به ویروس نویسان امکان می دهد برنامه های مخرب خود را در فهرست سفید نرم افزارهای امنیتی بگنجانند و از شناسایی آنها جلوگیری کنند. 

شرکت امنیتی Bit۹ با مؤسسات و نهادهای دولتی در آمریکا همکاری گسترده ای دارد و بیش از ۵۰۰ شرکت تجاری بزرگ در آمریکا از خدمات این شرکت بهره می گیرند. همین مساله موجب شده تا انتشار خبر این نفوذ باعث نگرانی های گسترده در آمریکا شود. 

علت این رویداد عدم نصب یکی از برنامه های امنیتی ضروری در شبکه رایانه ای Bit۹ اعلام شده و تحقیقات در این زمینه در جریان است. تحقیقات اولیه نشان می دهد سه موسسه مشتری خدمات Bit۹ به بدافزار یاد شده آلوده شده اند، اما با تمهیدات به عمل آمده از نفوذ بدافزارهای مخرب به شبکه های رایانه ای دیگر مشتریان Bit۹جلوگیری شده است. 

پیش از این در سال ۲۰۱۱ هم حادثه ای مشابه برای شرکت امنیتی EMC آمریکا رخ داده بود که باعث نفوذ هکرها به شبکه امنیتی این شرکت و دستکاری برخی گواهی های دیجیتال آن شده بود. این مساله امنیت میلیون ها کارمند نهادهای دولتی و کارکنان شرکت های خصوصی را در معرض خطر قرار داد.

پرهام بازدید : 257 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (1)

هکرها با نفوذ به شبکه شرکت امنیتی Bit۹ از یکی از گواهی های امنیتی آن برای طراحی بدافزاری خطرناک و مقاوم در برابر شناسایی سوءاستفاده کردند. 

به گزارش خبرگزاری فارس، هکرها گواهی دیجیتالی را مورد سوءاستفاده قرار داده اند که از آن برای تهیه لیست های سفید و سیاه از تهدیدات اینترنتی استفاده می شود. 

دستکاری در این گواهی به ویروس نویسان امکان می دهد برنامه های مخرب خود را در فهرست سفید نرم افزارهای امنیتی بگنجانند و از شناسایی آنها جلوگیری کنند. 

شرکت امنیتی Bit۹ با مؤسسات و نهادهای دولتی در آمریکا همکاری گسترده ای دارد و بیش از ۵۰۰ شرکت تجاری بزرگ در آمریکا از خدمات این شرکت بهره می گیرند. همین مساله موجب شده تا انتشار خبر این نفوذ باعث نگرانی های گسترده در آمریکا شود. 

علت این رویداد عدم نصب یکی از برنامه های امنیتی ضروری در شبکه رایانه ای Bit۹ اعلام شده و تحقیقات در این زمینه در جریان است. تحقیقات اولیه نشان می دهد سه موسسه مشتری خدمات Bit۹ به بدافزار یاد شده آلوده شده اند، اما با تمهیدات به عمل آمده از نفوذ بدافزارهای مخرب به شبکه های رایانه ای دیگر مشتریان Bit۹جلوگیری شده است. 

پیش از این در سال ۲۰۱۱ هم حادثه ای مشابه برای شرکت امنیتی EMC آمریکا رخ داده بود که باعث نفوذ هکرها به شبکه امنیتی این شرکت و دستکاری برخی گواهی های دیجیتال آن شده بود. این مساله امنیت میلیون ها کارمند نهادهای دولتی و کارکنان شرکت های خصوصی را در معرض خطر قرار داد.

پرهام بازدید : 467 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

به نظر می رسد كه ایده این بدافزار، دسترسی به شبكه های محافظت شده از طریق دستگاه های اندروید قربانیان باشد. 

شركت امنیت موبایل Lookout اعلام کرد: بدافزار NotCompatible كه برای آلوده كردن دستگاه های اندروید و تبدیل آنها به پراكسی های وب طراحی شده است، تحركات و فعالیت های جدیدی بروز داده است. 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما نیاز به تالار گفتگو را احساس می کنید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 2,718
  • بازدید سال : 16,986
  • بازدید کلی : 142,047