loading...
کاربلد
پرهام بازدید : 275 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

احتمالا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که سیستم‌عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجرا کنید. برای انجام هر کدام از این کارها به یک فلش‌ جداگانه احتیاج خواهید داشت. اما ما قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم، که با استفاده از یک فلش مموری بتوانید قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را تجربه کنید. در حقیقت این برنامه نوعی بوت چندگانه Multi Boot است. با YUMI ابتدا فلش شما تبدیل به یک فلش Bootable شده و سپس بسته به حجم فلش (2 ، 4 ، 8 و ... گیگ) می‌توانید انواع و اقسام نرم‌افزارهای قابل بوت مانند Clean-Up tools را بر روی آن بریزید. علاوه بر اینها، YUMI می تواند دیسک قابل بوت شما را مجهز به منوی ساده ای کند که هر بار که خواستید مجددا ویندوز نصب کنید، از این منو استفاده کنید. اگر یکی از اعضای خانواده شما هر چند روز یکبار کامپیوتر خود را دستکاری کرده و از شما درخواست می کند برای او ویندوز بریزید، می توانید از این راه استفاده کنید و یک دیسک یا فلش مموری نصب آسان ویندوز که مجهز به منو هم باشد، برای او تهیه کنید.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

پرهام بازدید : 199 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان 

اینبار برای شما عزیزان نسخه جدید نرم افزار TeamViewer رو قرار دادم که امیدوارم به کار عزیزان بیاد.

همانطور که میدانید از این نرم افزار برای کنترل از راه دور و ارسال و دریافت فایل به یا از یک سیستم دیگر می باشد....

موفق باشید

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

پرهام بازدید : 283 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان

اینبار برای شما عزیزان یک کتاب اموزشی به زبان کاملا فارسی قرار دادم پیرامون اموزش راه اندازی iis و ftp در ویندوز سرور که امیدوارم به کارتون بیاد .

مدتی میشه که سرم شلوغه چون هم امتحان دارم و هم چند تا پروژه سنگین رو قبول کردم . اما به زودی با مقالات و فیلم هایی که ساخت خودمون هست به خدمت شما عزیزان میرسیم .

جهت دانلود مقاله به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

پرهام بازدید : 273 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به فایرفاکس اجازه دهید آدرس‌های اشتباه شما را تشخیص دهد

آیا غلط‌های املایی و اشتباه‌های تایپی، سرعت وبگردی شما را کاهش داده؟ راه‌حل شما پیش ما است. افزونه Nbar با استفاده از تطابق موارد اشتباهی که تایپ کرده‌اید با نزدیکترین عبارت‌های مرتبط، تلاش خواهد کرد تا آنها را اصلاح نماید. برای مثال اگر شما کلمه hugg را در نوار آدرس فایرفاکس وارد نمائید، این افزونه عبارت Huffington Post را پیشنهاد خواهد داد که ممکن است سایت مرتبط به آن را قبلاً مشاهده کرده باشید.

پرهام بازدید : 240 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

deJPEG

deJPEG یک برنامه دسکتاپ برای ویندوز است که به شما این امکان را می دهد که تصاویر موجود در یک برنامه (EXE) یا یک سند مانند مایکروسافت ورد (DOCX) را استخراج کرده و آنها را به عنوان آیتم های جداگانه، ذخیره کند. هر چند با کمک این برنامه تنها می شود، تصاویر با فرمت JPEG را از برنامه و یا سند مورد نظر استخراج کرد و این برنامه قادر به استخراج فرمت های تصویری دیگر مانند png نیست. این برنامه برای کسانی مفید ....

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

پرهام بازدید : 304 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کلید های میانبر ورد

کلیدهای میانبری برای اجرای بسیاری از دستورات ورد وجود دارد، مثلا کلید های میانبری برای استایل دهی به نوشته و یا ذخیره کردن وجود دارد. کلیدهای میانبر باعث افزایش سرعت ما در انجام کارمان می شود. شما همچنین می توانید، هر کلید میانبر را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید و یا حتی کلید میانبر جدید تعریف کنید.

در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید کلید میانبر جدیدی اضافه کنید و یا کلید های میانبر فعلی را تغییر دهید.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

پرهام بازدید : 256 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

آنتی ویروس رایگان Avast Antivirus Free 8.0.1489.300 Final یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است. سایت سافت 98 این آنتی ویروس کم حجم و ساده را به کاربران تازه کار پیشنهاد می کند.

پرهام بازدید : 319 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

CopySafe PDF Protector 3.0.2.6 شايد برای شما نيز پيش آمده است كه بخواهید فايل PDF را که ساخته اید از دست ديگران دور نگه داريد و قفل كنيد و يا بخواهید فايلي را كه عرضه مي كنيد، پسورد داشته باشد. اين چند خواسته را ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار برآورده كنيد. با اين نرم افزار به راحتي ميتوانيد يک فايل PDF را قفل كنيد. اين قفل كردن در عرض چند ثانيه امكان پذير است .

پرهام بازدید : 235 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سلام دوستان خسته نباشید 

اینبار برای شما یک پک اموزشی از انواع شبکه های ویندوزی از قبیل :

ftp server

print server

file server

dns server

و.... رو تهیه کردم که امیدوارم به کارتون بیاد

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

پرهام بازدید : 233 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حتما با وجود امکانات بسیار خوب فایرفاکس نظیر سرعت و افزونه ها و امنیت آن تا کنون حداقل یکبار هم از این مرورگر استفاده کرده اید . اگر کاربر همیشگی فایرفاکس هستید که چه بهتر امروز پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل فایل های خود را ...

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید..... 

پرهام بازدید : 302 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

به نام خدا 

همانطور که قبلا گفتیم در حال راه روی و طی کردن 7 خان رستم برای برپایی سمیناری پیرامون امنیت در فضای مجازی برای شما دوستان هستیم و علاوه بر آن در حال حاظر بر روی 4 پروژه به طور همزمان کار میکنیم . اما با تمام این حال سعی میکنیم برای شما عزیزان مطالب مفیدی رو پیدا کنیم و یا حتی بسازیم و قرار بدیم.

اینبار برای شما عزیزان یک نرم افزار بسیار جالب جهت طراحی و پیاده سازی انواع دیاگرام ها و بانکهای اطلاعاتی تهیه کردیم . به کمک این نرم افزار شما قادر به پیاده سازی انواع بانک های اطلاعاتی بدون دانش sql هستید. همچنین میتوانید دیاگرام های مختلفی رو برای اونها درست بکنید .

کار کردن باهاش بسیار ساده هستش در صورتی که برام امکان داشت از این برنامه براتون یک فیلم اموزشی تهیه میکنیم.

امیدوارم که به کارتون بیاد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

موفق باشید  

پرهام بازدید : 332 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

به نام او 

همانطور که میدانید کومودو یک شرکت در زمینه ارائه نرم افزار های امنیتی میباشد و سالها تجربه و سابقه پشتیبانی امنیت در شرکت گوگل را داراست .

شرکت کومودو برخی از نرم افزار های خود را به صورت رایگان ارائه میدهد و برخی نیز به صورت پولی هستند . یکی از ویژگی های این نرم افزار های امنیتی پشتیبانی آن از نظر امنیتی است .

راستی کومودو در رتبه چهارم انتی ویروس ها و رتبه اول انتی ویروس های رایگان قرار دارد .

فایروال این مجموعه دارای قدرت بی نظیری است که در رتبه اول دیوارهای اتش قرار دارد .

محصولات این شرکت را می توانید در ادامه به صورت رایگان دانلود کنید.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

پرهام بازدید : 385 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از چیزهایی که باعث می شود سرعت سیستم شما افزایش یابد پاک کردن Cache سیستم است . پاک کردن این حافظه در موارد بسیاری نظیر پاک کردن دسکتاپریال مرورگر، هارد و… به طور شایانی سرعت شما را افزایش میدهد . پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام به شما آموزش می دهد که چگونهCache ویندوز ۸ خودتان را پاک کنید .

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پرهام بازدید : 235 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

با سلام

بسیاری از دوستان با شرکت امنیتی comodo اشنایی دارند و از محصولات این شرکت استفاده میکنند . 

کومودو بسیاری از نرم افزار هاش رو به صورت رایگان در اختیار مردم قرار میده مثل یک نسخه از internet security  و یا انتی ویروسش رو . حتی این شرکت در زمینه ارائه ssl نیز سابقه داره و ssl نود روزه رایگان هم ارائه میده.

اما بسیاری از دوستان از بنده خواستن که سی دی نجات این نرم افزار رو قرار بدم تا در مواقع لازم از اون استفاده بکنند.

توصیه میکنم به جای استفاده از نرم افزار های امنیتی کرک شده از این نرم افزار امنیتی (comodo ) استفاده کنید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پرهام بازدید : 1212 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

و اما امروز....

اینبار براتون یک چیز تک قرار دادم . .. خیلی ها با محیط برنامه نویسی دلفی اشنا هستند . خوب دلفی یک زبان برنامه نویسی قدرتمنده که در بسیاری از زمینه ها کاربرد داره .اما نسخه جدید این محیط برنامه نویسی موجود نیست و از سال 2007 به بعد به روز رسانی نشده . ولی لازاروس یک محیط برنامه نویسی متن باز هستش که قدرت های زیادی رو در خودش داره و شباهت زیادی هم به دلفی داره.

از همه این ها گذشته شما میتونید هم توی لینوکس هم توی ویندوز و هم توی مک برنامه نویسی کنید.

تازه از انواع اسمارت فون ها هم از قبیل اندروید و ویندوز موبایل و مک پشتیبانی میکنه و شما میتونید به راحتی برنامه نویسی بکنید .

امیدوارم که به کارتون بیاد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

پرهام بازدید : 240 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (1)

سلام دوستان خسته نباشید. پس از مدتها به دلیل مشغله کاری که داشتم تونستم بیام و براتون یک مطلب جالب رو قرار بدم یک چیزی که امروزه برای خیلی ها امری حیاطی می باشد .

امروز براتون یک کتاب اموزشی از تنظیمات ویندوز سرور رو قرار میدم این کتاب کامل هستش و محصول شرکت مایکروسافت . همه ما با شرکت مایکروسافت که دیگه اشنا هستیم . این کتاب در فروشگاه امازون با قیمت 56 دلار به فروش میرسه  که با جستجوی زیاد بالاخره تونستم پیداش بکنم و در اختیار شما قرار بدم امیدوارم که به کارتون بیاد

 موفق باشید 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ....

 

پرهام بازدید : 356 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

اموزش کامل و جامع c# 

اموزش کامل و جامع vb.net

اموزش کامل و جامع php 

اموزش کامل و جامع css

اموزش کامل و جامع html

اموزش کامل و جامع  java script

اموزش محصولات افیس و ویندوز

همه و همه تنها در 50 مگابایت !!!!!!!!!!

بله تعجب نکنید .........

اینبار مثل دفعه قبل براتون یک وبسایت کامل رو دانلود کردیم و فشرده سازی شده تا برای شما عزیزان براحتی قابل دسترسی باشه .

این وبسایت home and learn  نام داره که یک وبسایت انگلیسی زبان هستش . دوستانی که زبان انگلیسیشون قوی نیست نگران نباشند چون بیشتر با تصویر توضیح داده و بدون خوندن میتونید یاد بگیرید.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

پرهام بازدید : 502 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

در این بخش یکسری فیلم امورشی از کار با بانک اطلاعاتی به وسیله adodc رو براتون اماده کردم که امیدوارم به کارتون بیاد.

adodc  یک فناوری جهت کار با انواع بانک اطلاعاتی میباشد که نسخه جدید ان به اسم ado.net در visual studio استفاده میشود و شما به کمک ان میتوانید در تمامی زبان های برنامه نویسی .net با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کنید. مانند زبان برنامه نویسی c# و visual basic.net.

جهت دانلود فیلم اموزشی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما نیاز به تالار گفتگو را احساس می کنید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 519
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,133
  • بازدید ماه : 2,660
  • بازدید سال : 16,928
  • بازدید کلی : 141,989